צוות שמיכי

צוות שמיכי

צוות שמיכי כאן עבורך, בשביל להבין טוב יותר את מה שעובר עליך ומה שאפשר בשביל להקל עלייך ועל המסע שלך.

Screenshot_1

הגנה מפני השמש בתקופת ההיריון

הגנה מהשמש היא תמיד חשובה, הן עבור גברים והן עבור נשים. אבל כשמדברים על תקופת ההיריון, הגישה צריכה מעט להשתנות והאישה אמורה להיות אקסטרה זהירה בשמש. הנה כל מה שההריונית צריכה לדעת בקיץ ובאביב, המדריך המלא להגנה בשמש.

הגנה מהשמש היא חשובה במיוחד, וזה עוד לפני שדיברנו על מדינות עם שמש קופחת כמו בישראל. גם אם אתם חיים באיזושהי מדינה אירופאית שבקושי רואה שמש בקיץ, אתם עדיין תתהלכו ברחוב ותיתקלו באנשים רבים שמתגוננים מפני השמש. ולא בכדי. בפועל, השמש פולטת קרינה שעשויה להיות מסוכנת, מה שלצערנו מוביל לעיתים למחלות כמו סרטן העור. כשהאישה בהיריון, היא תמיד תהיה יותר זהירה, במיוחד מפני השמש. בשורה התחתונה, היא כרגע חיה, אוכלת ונושמת בשביל 2. אם כך, כיצד עדיך להתגונן מהשמש בתקופת ההיריון? הנה כל הפרטים שצריך לדעת.

להתגונן מהשמש בתקופת ההיריון בצורה נכונה

אחת מההמלצות הכי חשובות היא, ההמלצה של הרכבת משקפי שמש איכותיים. ואנחנו מתכוונים לאיכותיים. ישנם לא מעט אנשים אשר רוכשים את משקפי השמש שלהם בשווקים השונים, מה שפחות מומלץ אם אתם מעוניינים לקבל את ההגנה הנכונה מהשמש. בפועל, המשקפיים שניתן לרכוש בשווקים בדרך כלל לא עוברים שום בדיקות תקני בריאות.

שמעו לנו, שווקים זה אחלה וזה יופי, במיוחד לירקות, בשר ודגים. אבל כשמדובר ברכישת משקפי השמש שלכם, יהיה עדיף לרכוש אותם במקומות קצת יותר רציניים מאשר שוק הכרמל או שוק מחנה יהודה. ומה בנוגע להזמנת משקפי שמש אונליין? האם מומלץ? בשורה התחתונה, באינטרנט לרוב תוכלו למצוא מבצעי משקפי שמש שלא יהיה ניתן למצוא בחנויות הקניון וחנויות הרחוב.

הזמנת משקפי שמש אונליין קולקציית 2021

אם אתם מחפשים אחר האפשרות של רכישת משקפי שמש באינטרנט, זו בהחלט אופציה. אם אתם רוכשים משקפיים בייצור של חברה ידועה או מותג, רוב הסיכויים הם שהמשקפיים מגנים מהשמש בצורה מלאה. יחד עם זאת, עדיין אפשר לבדוק את זה. אם אתם מעוניינים לבדוק את איכות משקפי השמש, אתם יכולים לעשות את זה אצל אופטומטריסט מוסמך. ישנו מכשור טכנולוגי מסוגים שונים, שבאמצעותו אפשר לבדוק את איכות המשקפיים.

כלל אצבע הוא, שהרכישות באינטרנט בדרך כלל יהיו זולות יותר מהרכישות בחנויות הרחוב השונות. מאחר שחנויות הרחוב משלמות כל מיני עלויות שחנויות אינטרנט לא משלמות, המחירים באונליין בשרך כלל יהיו יותר אטרקטיביים. וככה גם רלוונטי לגבי רכישת משקפי שמש באינטרנט. בדרך כלל תוכלו למצוא מבצעים טובים באינטרנט.

קרם הגנה מהשמש לנשים בהיריון

אם את עומדת להשתמש בקרם הגנה בתקופת ההיריון שלך, את כנראה רוצה לוודא שהקרמים האלו נטולים כל מיני כימיקלים שונים והורמונים. ובכן, את לחלוטין צודקת. ישנן חברות אשר מייצרות קרמים להגנה מהשמש עבור נשים בהיריון.

בדרך כלל הקרמים האלו יהיו נטולי כימיקלים מזיקים ונטולי הורמונים שונים שעשויים להיספג בגוף ולהגיע למחזור הדם שלך. וכידוע לכולנו, העובר למעשה סופג במחזור דמו את החומרים שהאם שלו ניזונה מהם או מורחת על גופה. אם כך, תוודאי שאת אכן משתמשת בקרם הגנה שמותאם לנשים בהריון.

רוצה שדולה מקצועית, תעזור לך להתכונן ליום הגדול?

שתפי באהבה :)

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אפליקציה למעקב הריון

רוצה לעקוב אחר ההתפחות של התינוק שלך בבטן? בקישורים למטה, תוכלי לעקוב אחר ההריון שלך בצורה מסודרת וקרובה אליך, ישירות לנייד. 

להורדה באייפון
להורדה באנדרואיד

(*חשוב לדעת: האפליקציה לא שלנו בשום מקרה, רק המלצה)