צוות שמיכי

צוות שמיכי

צוות שמיכי כאן עבורך, בשביל להבין טוב יותר את מה שעובר עליך ומה שאפשר בשביל להקל עלייך ועל המסע שלך.

Depositphotos_303910132_s-2019 (1)

ארגון ברית בתקופת הקורונה

נולד לכם ילד, מזל טוב ושיהיה בשעה טובה. יחד עם זאת, צריכים כבר להתחיל לארגן את ברית המילה שלרוב מתקיימת תוך שבוע ימים בלבד. אבל למי יש זמן עם כל ההתאוששות והלחץ להתחיל לארגן עכשיו אירוע? במיוחד בתקופת הקורונה אפשר לארגן ברית מילה וליהנות באותה המידה מהחגיגה.

איך מארגנים את הברית בקורונה?

לידת תינוק היא תמיד אירוע מאתגר ומרגש כאחד. החוויה המרגשת והמיטלטלת עדיין נותנת את אותותיה גם לאחר הלידה, ורבים חושבים שאין כוח או מספיק זמן לארגן גם אירוע בנוסף. שלא תטעו, ברית היא אירוע לכל דבר ויש לתכנן אותו בקפידה. אבל מה עושים בתקופת הקורונה כשהמשאבים מוגבלים?

אמנם ישנן הגבלות, אבל דבר זה לא אומר שאי אפשר עדיין לחגוג את הלידה של התינוק ויציאה לדרך משפחתית חדשה. ברוב המקרים, האב הוא זה שיתכנן את הברית בזמן שהאם תרצה לנוח וזה לגיטימי לחלוטין. אבל לא תמיד זהו המקרה – אמהות כן ירצו להיות מעורבות בהפקת האירוע עד כמה שניתן.

חגיגה בתקופה מאתגרת למדי

חגיגות בימי הקורונה נוטות להיות מצומצמות למדי, אבל זה לא דבר רע במיוחד. הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו זה האם אתם מעוניינים לחגוג את הברית בבית או בחוץ? האם באולם אירועים? תכנון ברית באולם מצריכה מחשבה רצינית, ועשויה להיות מלחיצה מעט במיוחד בטווח הזמן הניתן (שבוע עד שמונה ימים לאחר הלידה).

מכיוון שברית המילה היא טקס יהודי חשוב, זהו אירוע לכל דבר אליו מזמינים בני משפחה, חברים, מכרים, ובעצם כל אדם קרוב על מנת לחגוג את הלידה והתינוק החדש. חשוב לבדוק שאולם האירועים ערך בריתות בעבר ומותאם לאירוע שכזה, היות ולא מדובר באירוע רגיל.

אם בחרתם לערוך את הברית באולם אירועים, תוכלו להזמין מספר מסוים של קרובים וכך לחגוג כמו שצריך, בהתאם להנחיות והתו הסגול. חשוב לבדוק האם האורחים מחוסנים והאם הם בעלי תו ירוק, וכך להתאים את עצמכם לכמות האנשים שתגיע וההנחיות של אולם האירועים.

מבחינת אוכל זה בהחלט לא בעיה, ואפשר להכין בופה מכובד בהתאם להנחיות וכל אחד ייקח לעצמו כל מה שהוא רוצה בדיוק כמו שהיה לפני הקורונה. זוהי האופציה הטובה ביותר וכך גם תעמדו בהנחיות וגם כולם ייהנו מהאוכל לבחירתם כמו תמיד.

אפשר לחגוג בכל מקום

חושבים לערוך ברית מילה בבית ולא באולם? אם יש לכם חצר, זה אפילו עוד יותר טוב. תוכלו לשים מוזיקה, אוכל טוב, להזמין מספר מצומצם של אנשים, מוהל מוסמך, וליהנות מהחגיגה לאחר הלידה. ניתן שם לשלב אטרקציות למבוגרים וילדים בצורת דוכני גלידה ודוכני אוכל בחצר או באולם האירוע, ועוד.

אם אתם חושבים על הילדים, מתנפחים לאירועים זהו התוספת המושלמת לכל מי שרוצה אירוע מיוחד שגם המבוגרים וגם הילדים יוכלו ליהנות ממנו, במיוחד בתקופה זו. ניתן לשכור או אפילו לרכוש מתנפחים ולתת לאורחים ובמיוחד לילדים את החוויה האולטימטיבית, בגינה פרטית, פארק ואפילו על הגג. זהו עוד משהו שכדאי לשקול כדי להפוך את ברית המילה שלכם לאירוע המושלם בקורונה.

רוצה שדולה מקצועית, תעזור לך להתכונן ליום הגדול?

שתפי באהבה :)

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אפליקציה למעקב הריון

רוצה לעקוב אחר ההתפחות של התינוק שלך בבטן? בקישורים למטה, תוכלי לעקוב אחר ההריון שלך בצורה מסודרת וקרובה אליך, ישירות לנייד. 

להורדה באייפון
להורדה באנדרואיד

(*חשוב לדעת: האפליקציה לא שלנו בשום מקרה, רק המלצה)