צוות שמיכי

צוות שמיכי

צוות שמיכי כאן עבורך, בשביל להבין טוב יותר את מה שעובר עליך ומה שאפשר בשביל להקל עלייך ועל המסע שלך.

Depositphotos_53308161_s-2019

השכרת משאבת חלב או קניית משאבת חלב – מה יותר כדאי ולמה?

חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק, אולי לא אמרו לך את זה מספיק.

 90% מהאימהות לאחר הלידה מחליטות להניק, אבל מספר זה הולך וקטן עם הזמן ועד גיל 6 חודשים כ-50% בלבד מניקות בפועל. בנוסף, בגיל של 6 חודשים הנקה בלעדית עומדת רק על 22%.

משאבות חלב חשמליות נותנות את האופציה לא לוותר על האכלה בחלב אם ובדרך זו תינוקך יכול ליהנות מהמזון הטוב ביותר לאורך זמן. הידעת למשאבות חלב של מדלה יש יתרונות רבים על המתחרים, הנובעים מכך שלחברה יש סטנדרטים גבוהים במיוחד והיא מבססת את פיתוח מוצריה על טכנולוגיות מתקדמות ומובילות בתחום ההנקה. טכנולוגיות אלו מאפשרות לך לשאוב כמות גדולה יותר של חלב בפרק זמן קצר ביחס למשאבות אחרות, תוך התאמת המשאבה למבנה האנטומי של השד, ופעילות שאיבה נוחה ללא כאב.

חלב אם מה הסוד שלו ?

מערכת חיסון שלמה בכל לגימה, כשהתינוק שלך יוצא אל העולם מערכת החיסון שלו עדיין לא מפותחת, אבל כאן את נכנסת לתמונה ובזכות החלב שלך את מספקת לו הגנה מיידית.

גורמי גדילה והורמונים, חלב אם מכיל מגוון רחב של הורמונים שממלאים חלק חשוב בהתפתחות של התינוק כמו גדילה.

נלחם בסרטן,התגלה כי בחלב אם נמצא חומר חלבוני שיכול לחסל 40 סוגים של תאים סרטניים.

חיידקים רעים החוצה, חומרים שונים בחלב שלך מעכבים התפתחות של חיידקים ונגיפים.

חיידקים טובים פנימה, חלב אם מכיל חיידקים ידידותיים שמגיעים מהגוף שלך.

אימהות רבות שרוצות לשאוב חלב אם מתלבטות האם להשכיר או לקנות משאבת חלב, לפני כדאי לעבור על השאלות הבאות ולראות מה כדאי לך יותר: 

  • האם את הולכת לשאוב חלב לטווח ארוך?
  • האם את הולכת לשאוב חלב באופן אינטנסיבי בטווח הקצר?
  • האם את מאמינה שתזונת התינוק בתקופת חייו הראשונה צריכה להתבסס על חלב אם?
  • האם את הולכת להעדר הרבה מהבית עקב עבודה ותצטרכי לשאוב חלב באופן קבוע?
  • האם את חושבת שתוכלי להכניס לסדר יום זמני שאיבה קבועים?

ביום רגיל, אם ענית על הכל כן או על הרוב כן כדאי יהיה לך להתחיל להשכיר משאבת חלב, החיסרון הבולט הוא ללא ספק ההיגיינה שיכולה לפגוע בחלב ובך, במיוחד בתקופה זו של קורונה.

במידה ואת חושבת לשאוב חלב לטווח הארוך או לטווח הקצר אך באופן אינטנסיבי מומלץ לקנות משאבת חלב חשמלית מקצועית של מדלה. בעת הרכישה את חוסכת הרבה כסף לאורך זמן.  המשאבה בסופו של דבר שלך ואת יכולה לאחסן אותה לילד או לילדה הבאים שלך.

במידה ובחרת להשכיר?

לאחר תקופת שימוש שהשכרת משאבת חלב ובמידה ואת מעוניינת לשאוב חלב על בסיס קבוע לטווח הארוך או לטווח הקצר בתדירויות בינוניות עד רבות מומלץ לקנות משאבה. מומלץ לקנות משאבת חלב חשמלית כדי שרמת יעילות שאיבה תגדל יותר. בחלק מהדגמים ניתן להפוך גם למשאבה ידנית במידה ואת מעוניינת. לפני קנייה מומלץ להתייעץ עם מומחים למשאבות חלב בישראל יוקאר פארם – שמספקים גם שירות טכני למשאבות חלב מדלה. בטלפון: 058-4502290

רוצה שדולה מקצועית, תעזור לך להתכונן ליום הגדול?

שתפי באהבה :)

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אפליקציה למעקב הריון

רוצה לעקוב אחר ההתפחות של התינוק שלך בבטן? בקישורים למטה, תוכלי לעקוב אחר ההריון שלך בצורה מסודרת וקרובה אליך, ישירות לנייד. 

להורדה באייפון
להורדה באנדרואיד

(*חשוב לדעת: האפליקציה לא שלנו בשום מקרה, רק המלצה)