צוות שמיכי

צוות שמיכי

צוות שמיכי כאן עבורך, בשביל להבין טוב יותר את מה שעובר עליך ומה שאפשר בשביל להקל עלייך ועל המסע שלך.

Depositphotos_11526046_s-2019 (1)

האם מותר לעשות הדברה בבית עם תינוק?

תפקיד האימהות הוא גם ככה מורכב ואף מתיש, אז מישהי מאיתנו יכולה לדמיין איך זה לתפקד בתור אמא טרייה כאשר הבית מותקף על ידי מזיקים? אבוי. ובכדי לוודא שזה לא יקרה, בואו נדבר על מספר דגשים חשובים בנוגע לסוגי הדברות בבית עם תינוק. מותר? אסור? הנה כל המידע.

בעוד שתפקיד האימהות כולל בתוכו המון מחויבות בלתי ניתנות להתגמשות, אנחנו לפחות צריכות שהבית יהיה נקי ומתוחזק. ויחד עם ניקיון ותחזוקה, גם צריך לוודא שהבית מוגן מפני מזיקים מסוגים שונים. המזיקים האלו יכולים להיות בדמות של תיקנים, נמלים מסוג נמלת אש, פרעושים ופשפשים, לטאות ומכרסמים, נחשים ועוד. וכשיש תינוק בבית, ההדברה הופכת למורכבת יותר. בין אם אתם צריכים הדברה עם תינוק בבית, המידע הבא עבורכם.

האם יש חומרי הדברה שנחשבים פחות מזיקים לאדם ולבע"ח?

אם אתם מחפשים אחר הדברה שנחשבת ידידותית יותר לאדם, אתם מחפשים אחר הדברה ירוקה. חומרי הדברה אלו הם אקולוגיים יותר ופחות רעילים לסביבה ולאדם, אבל בכל מקרה, אין להשאיר תינוק בבית בעת ריסוס ושימוש בחומרים אלו.

בסופו של דבר, הדברה כשמה היא – מדבירה. והיא רעילה, גם אם חומרי ההדברה מוגדרים בתור חומרים ירוקים. בין אם אתם צריכים הדברה בגבעתיים לפשפשים, הדברה ברמת גן לתיקנים או לכל מזיק אחר, יהיה עדיף לצאת מהבית למספר שעות. אמנם חלק מחברות ההדברה יגידו לכם שהיציאה מהבית היא לא הכרחית, אבל כאשר מדובר בתינוקות, לא שווה לקחת צ'אנס מיותר.

אילו סוגים של הדברות אפשר לבצע בבית?

בפועל, אפשר להיפטר מכל סוג של מזיק. ישנם מזיקים מסוימים שאסור להדביר על פי החוק, אבל אפשר לבצע הרחקה למזיקים האלו. למשל, הרחקת יונים, הרחקת לטאות, לכידת נחשים ועוד. אם לא מדובר בבעל חיים מוגן, יהיה אפשרי לבצע הדברה.

בין אם אתם מחפשים אחר הדברה בגבעתיים או בכל עיר אחרת, אתם תוכלו לבצע הדברה עבור נמלת אש, פשפשים, קרציות ופשפשים, עכברים ומכרסמים, פרפרים, יתושים וזבובים ועוד. בהתאם לסוג המזיקים שצריך להדביר, חברת ההדברה תתאים לכם א חומרי ההדברה האיכותיים ביותר.

לשכור חברת הדברות בצורה נכונה מבחינה צרכנית

 בכדי לקבל שירותי הדברות בגבעתיים או בכל עיר, אנחנו נמליץ לכם תמיד לערוך מחקר שוק קצר. אתם לא צריכים להשקיע במחקר כמו בעבודת תזה, ממש לא. אתם נדרשים אך ורק לתור אחר מספר הצעות מחיר של חברות הדברה שונות.

לאחר שאתם מקבלים מספר הצעות מחיר של חברות הדברה, אתם יכולים לסקור את ההצעות האלו, לעבור עליהן ולבחור בזו שהכי אטרקטיבית לכם. אל תשכחו, תמיד יהיה עדיף לשלם קצת יותר אם אתם מקבלים שירות הדברה עם אחריות.  

הדברה לבית עם אחריות

אם אתם מקבלים שירות הדברה עם אחריות, אתם יכולים להיות בטוחים בכך שגם אם זה ייקח פעם פעמיים, ואולי עוד ביקור של המדבירים, הם בסוף יסיימו את העבודה. תחתמו על חוזה התקשרות מול חברת ההדברות, תוודאו שיש לכם אחריות על ההדברה וצאו לדרך. ואם יש תינוק בבית, קפצו לבקר את ההורים אתו.

המאמר נכתב באדיבות מזיקיס – חברת הדברה בגבעתיים

רוצה שדולה מקצועית, תעזור לך להתכונן ליום הגדול?

שתפי באהבה :)

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אפליקציה למעקב הריון

רוצה לעקוב אחר ההתפחות של התינוק שלך בבטן? בקישורים למטה, תוכלי לעקוב אחר ההריון שלך בצורה מסודרת וקרובה אליך, ישירות לנייד. 

להורדה באייפון
להורדה באנדרואיד

(*חשוב לדעת: האפליקציה לא שלנו בשום מקרה, רק המלצה)