צוות שמיכי

צוות שמיכי

צוות שמיכי כאן עבורך, בשביל להבין טוב יותר את מה שעובר עליך ומה שאפשר בשביל להקל עלייך ועל המסע שלך.

Depositphotos_154398836_S (1)

על אבקת שוקו ועל הסגולות של תחליפי שוקו

חלב הוא משקה העשוי בדרך כלל מחלב פרה או סוגים אחרים של חלב יונקים או בעלי חיים. בחלק זה אדבר על התוכן התזונתי של חלב שוקולד וכיצד הוא שונה מחלב רגיל.

חלב נצרך כבר יותר מ-3,000 שנה וישנן מספר סיבות מדוע אנשים שותים אותו. עם זאת, ישנם כמה סיכונים הקשורים גם בשתיית חלב. מוצר החלב הנפוץ ביותר שהאמריקאים צורכים אינו חלב מלא שומן אלא חלב רזה או דל שומן במקום. חלב שוקולד הוא סוג של משקה לא אלכוהולי המורכב בעיקר מסירופ שוקולד ורמות גבוהות של סוכר.

חלב מכיל סידן, אשלגן, זרחן, ויטמין A – כל הדברים הנחוצים לתמיכה בהתפתחות עצם בריאה אצל ילדים ומבוגרים כאחד. הוא מכיל גם לקטוז המספק

אנשים רבים נהנים לשתות חלב שוקולד לאחר ריצה של שישה קילומטרים או השלמת אימון קשה. זה זול יותר משייק חלבון או סוגים אחרים של תוספי חלבון, ובדרך כלל זה כבר במקרר.

חלב שוקולד הוא משקה פופולרי בארצות הברית. זה נקרא גם חלב שוקולד או פרה שוקולד.

אבל לא ברור מהו בדיוק חלב שוקולד. האם זה סוג של חלב בטעמים או מוצר ממשי כמו סירופ שוקולד?

המשקה הומצא על ידי רפתן בריטי ג'ון ג'יי סיירס בשנת 1875, כאשר יצר את הצורה המעובדת הראשונה של הנוזל בבית העסק של משפחתו ביורקשייר, אנגליה.

המתכון המקורי לתערובת קקאו קרא להרתיח מים ולאחר מכן להוסיף קוקוס מגורר, אבקת קקאו וסוכר כדי ליצור נוזל סמיך שניתן לערבב עם ביצים גולמיות ליצירת רפרפת "שוקולד".

חלב שוקולד הוא משקה לא אלכוהולי העשוי מסירופ שוקולד וחלב. זה קיים כבר יותר מ-100 שנה והוא פופולרי בארצות הברית ובקנדה.

הוא פותח במקור כחלופה לחלב פרה ללא הגבלת גיל לצריכה. חלב שוקולד הפך לפופולרי מאוד במהלך מלחמת העולם השנייה כאשר קיצוב גרם לכך שאנשים רבים קיבלו רק כוס אחת של חלב פרה דל שומן או דל שומן ליום.

רוב האנשים מכירים ואוהבים חלב שוקולד. זה המשקה המושלם לצינון ולתדלק לאחר אימון.

לעתים קרובות שוכחים שלחלב שוקולד יש גם ערך תזונתי. הזמינות של המשקה הטעים הזה גדלה בגלל העלייה במודעות ליתרונות שהוא מציע.

בעבר, ספורטאים היו צריכים להסתמך על שייק לאחר אימון או צורה אחרת של חלבון כדי לתדלק את השרירים שלהם. לאחר מכן הם יצטרכו להמתין לעיכול לפני שיוכלו להתחיל להתכונן לפעילות או למשטר האימון הבא שלהם. חלב שוקולד, לעומת זאת, הוא אופציה נוחה יותר שאינה מצריכה שום סוג של הכנה – רק למזוג ולשתות!

החשיבות של חלב שוקולד היא בכך שהוא מספק משקה בריא ומזין לספורטאים. חלב שוקולד הוא אופציה מצוינת עבור ספורטאים לאחר אימון, מכיוון שהוא מכיל סידן, אלקטרוליטים ופחמימות עובדות אשר מסייעים לגוף להתאושש מהר יותר.

זוהי בחירה טובה גם כמשקה לאחר בית הספר מכיוון שיש בו חלבון וסוכרים כדי לעזור לילדים להישאר ערים עד הארוחה הבאה שלהם. יש לו גם שומן וכולסטרול כדי לעזור בבניית עצמות חזקות ולתמוך בצמיחה.

תחליפים לשוקו?

התחליפים לשוקולד הם סוגים שונים של מזונות שאנשים עשויים גם ליהנות מהם. יש הרבה תחליפים לשוקולד. חלקם מתוקים וחלקם מלוחים. התחליפים לשוקולד הנידונים בפרק זה הם פירות, ירקות, גלידה ולחם.

ירקות:

ישנם ירקות רבים שיכולים לשמש כתחליף לשוקולד. חלקם כוללים בטטה, אפונה ירוקה, מקלות גזר, גרעיני תירס מתוק ואבוקדו. אנחנו לא צריכים לחשוב על התחליפים האלה בתור תחליפים לשוקולד כי הם לא טעימים. הם פשוט נותנים לבלוטות הטעם שלנו משהו ליהנות ממנו בזמן שאנו מנסים לצמצם את כמות הסוכר שאנו אוכלים.

פרי:

כמה פירות שיכולים לשמש כתחליף לשוקולד הם בננות עם חמאת בוטנים עליהן או פירות יער עם מעט דבש מטפטף עליהם. הם גם מספקים לנו יותר חומרים מזינים מכל תחליף אחר ברשימה זו מכיוון שיש בהם ויטמינים ומינרלים

יש הרבה תחליפים לשוקולד. כמה מהתחליפים הנפוצים ביותר הם M&Ms, אבקת קקאו וקפה. לסיכום, חלק זה כולל כמה מהתחליפים הפופולריים ביותר שאנשים משתמשים בהם במקום שוקולד.

לחברת sweetango יש אבקת שוקו, אשר מהווה תחליף מעולה וסופר בריא יותר מכל מוצר בחוץ, כפית 9 גרם של אבקת שוקו של סוויאנגו הינה 0.3 גרם סוכר ו-8 קלוריות בלבד! אכן שווה לבדיקה

רוצה שדולה מקצועית, תעזור לך להתכונן ליום הגדול?

שתפי באהבה :)

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אפליקציה למעקב הריון

רוצה לעקוב אחר ההתפחות של התינוק שלך בבטן? בקישורים למטה, תוכלי לעקוב אחר ההריון שלך בצורה מסודרת וקרובה אליך, ישירות לנייד. 

להורדה באייפון
להורדה באנדרואיד

(*חשוב לדעת: האפליקציה לא שלנו בשום מקרה, רק המלצה)