צוות שמיכי

צוות שמיכי

צוות שמיכי כאן עבורך, בשביל להבין טוב יותר את מה שעובר עליך ומה שאפשר בשביל להקל עלייך ועל המסע שלך.

beauty-2309516_1280

מהי החלקת שיער אורגנית?

החלקת שיער אורגנית היא תהליך העושה שימוש במרכיבים טבעיים ליצירת דרך נטולת כימיקלים וידידותית לסביבה להחלקת השיער.

חלק מהמרכיבים המשמשים בתהליך זה הם סוכר, דבש ומיץ לימון. מוצרים אלה מעורבבים יחד ומורחים על השיער שלך כמשחה. לאחר מכן מחממים את התערובת עם מייבש כביסה עד שהיא הופכת דביקה. התוצאה הסופית היא שיער חלק ומשיי שעבר טיפול כימי ללא כימיקלים קשים או תופעות לוואי.

החלקת שיער אורגנית היא תהליך הכולל הפעלת חום על השיער כדי לגרום לו לאבד את התלתל או הקיפול שלו.

הסוג הנפוץ ביותר של החלקת שיער אורגנית ידוע בשם שיפוץ תרמי, או "החלקה תרמית". לתהליך שני שלבים. ראשית, השיער נשטף ומייבש במגבת. לאחר מכן, מורחים על השיער תמיסה המכילה חומצת אמינו וחלבון, המצפה כל קווצה וחודרת לקליפת המוח. לאחר מכן התמיסה מגיבה בחום ממגהץ או פלטירון כדי לייצר שינוי כימי בחלבון המנטרל כל תלתל בשיער.

תהליך זה נמשך כשלוש שעות עבור שיער עד הכתפיים ויכול להימשך עד שש שעות עבור פרצות ארוכות ועבות.

החלקת שיער אורגנית היא תהליך העושה שימוש בחומרים טבעיים לריכוך והחלקת שיער מתולתל או גלי.

התהליך כולל מריחת תערובת של שמנים אורגניים על השיער ולאחר מכן עטיפתו במגבת חמה למשך 20 דקות. החום מהמגבת מרכך את זקיקי השיער, מה שמאפשר לסרוק אותם למקומם בקלות. השמנים נשארים על השיער למשך שעה לפני שטיפתו.

החלקת שיער אורגנית הופכת פופולרית יותר מכיוון שהיא אינה כרוכה בכימיקלים קשים כמו סלסולים או מרגיעים ומשאירה את הקרקפת שלך בריאה יותר משיטות החלקה אחרות.

למי מתאים החלקת שיער אורגנית?

מחליק השיער הטוב ביותר לסוג השיער שלך הוא זה שמתאים לצרכים שלך.

אם אתם מחפשים מחליק שיער שניתן להשתמש בו על כל סוגי השיער, אז מגהץ שטוח יוני או קרמי הוא האפשרות הטובה ביותר. אם אתה רוצה להיפטר מקרזול והתלתלים מהתלתלים שלך, אז בחר מגהץ שטוח בעל ציפוי משי או טורמלין. אם יש לך שיער מתולתל, השתמש במגהץ שטוח מקרמיקה או טיטניום. לשיער עבה וגס, בחרי בפלטירון יוני או קרמי בעל דרגת חום גבוהה.

תהליך החלקת השיער הוא תהליך כימי המשנה לצמיתות את מבנה השיער. זה יכול להיעשות על ידי חימום השיער עם כימיקלים או שימוש בזרם חשמלי כדי לגרום לאותה השפעה. התהליך הכימי הוא מה שאנו מכירים כ"אורגני" והוא נעשה בדרך כלל במספרה או במספרה.

החלקת שיער אורגנית מתאימה לכל מי שרוצה לקבל שיער חלק משי, נטול קרסולים וניתן לניהול ללא צורך בשימוש במוצרי עיצוב או כלים. זה נהדר גם עבור אנשים שרוצים שהתלתלים שלהם יהיו יותר מוגדרים ומתולתלים, ולא רק תלתלים רפויים ומתולתלים.

החלקת שיער אורגנית מתאימה לכל מי שרוצה לקבל מראה חלק, מלוטש ומבריק יותר.

החלקת שיער אורגנית מתאימה גם לאנשים שרוצים לשמור על מרקם השיער הטבעי. הוא אינו משתמש בכימיקלים שעלולים לפגוע במרקם הטבעי של השיער.

רוצה שדולה מקצועית, תעזור לך להתכונן ליום הגדול?

שתפי באהבה :)

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אפליקציה למעקב הריון

רוצה לעקוב אחר ההתפחות של התינוק שלך בבטן? בקישורים למטה, תוכלי לעקוב אחר ההריון שלך בצורה מסודרת וקרובה אליך, ישירות לנייד. 

להורדה באייפון
להורדה באנדרואיד

(*חשוב לדעת: האפליקציה לא שלנו בשום מקרה, רק המלצה)