צוות שמיכי

צוות שמיכי

צוות שמיכי כאן עבורך, בשביל להבין טוב יותר את מה שעובר עליך ומה שאפשר בשביל להקל עלייך ועל המסע שלך.

dog-1718242_1280

כל מה שחשוב לדעת על גידול תינוק בבית עם כלב

הורים מתמודדים לעתים קרובות עם השאלה האם לגדל את ילדם עם כלב. ישנם יתרונות רבים להחלטה זו. כלב הוא בן לוויה וחבר נהדר לילד, הם יכולים ללמד ילדים אמפתיה, והם יכולים לעזור לילדים ללמוד מה זה אחריות.

כלב הוא גם מגן מצוין על הילדים בבית. הם עשויים להפחיד פולש או אפילו יוכלו למנוע מהם להיכנס לבית מלכתחילה. המשמעות היא שהורים לא צריכים לדאוג לבטיחות ילדם באותה מידה כשהם יודעים שיש כלב בסביבה.

יש אנשים שבוחרים לגדל את התינוקות שלהם בבית ואחד האתגרים העומדים בפניהם הוא איך לשמור על בטיחות התינוק כאשר יש כלבים בבית.

כדאי גם ללמד את הכלב שלך לא לקפוץ על התינוק או לשחק איתו גס מדי. ניתן לעשות זאת על ידי מתן פינוקים כאשר הם מתנהגים בצורה עדינה ליד תינוקך.

זוהי טעות נפוצה שכלבים ותינוקות אינם מסתדרים. אבל במציאות, כאשר גדלים יחד, הם יכולים להיות החברים הטובים ביותר.

גורי כלבים עוזרים להתפתחות התינוק

גורים הם לא רק תוספת חמודה למשק הבית שלך, הם דרך מצוינת לעזור בהתפתחות התינוק שלך.

מחקרים הראו שלאינטראקציה עם גורים יש השפעה חיובית על התפתחותם של ילדים. הסיבה לכך היא שהם עוזרים לילדים לפתח אמפתיה, כישורים חברתיים וכישורי שפה טובים יותר.

גורים הם דרך מצוינת לעזור בהתפתחות תינוקות. הם מהווים נוכחות חיובית, אוהבת וסבלנית בבית. הם גם מספקים תמיכה רגשית לילדים שעברו טראומה או אובדן, והם אפילו יכולים לעזור בוויסות רגשי.

היתרונות של גורים לא נעצרים שם. גורים יכולים גם ללמד פעוטות שיעורים חשובים על אחריות בכך שהם ידאגו לצרכיו של הגור. גורים גם נהדרים ללמד ילדים כיצד לעקוב אחר ההנחיות, שכן יש לומר להם מה הגור צריך כדי שהוא ירגיש טוב יותר.

במקרים מסוימים, גורים יכולים לשמש כתחליף לבעלי חיים טיפוליים בבתי חולים שבהם הם מספקים נחמה ומפחיתים את רמות החרדה אצל המטופלים.

היתרונות של הבאת גורים ליד ילדים הם לא רק רגשיים אלא גם פיזיים. מחקרים הראו שילדים שגדלים עם כלבים נוטים פחות לפתח אסטמה או אלרגיות מאשר כאלה שלא.

 

צרפו כלב לביתכם!

כלבים היו חלק מחיינו במשך מאות שנים. הם בני לוויה נאמנים ואוהבים, שגורמים לבתים שלנו להרגיש יותר כמו בית עם זנבותיהם המכשכשים ונשיקות מרושלות גדולות. אבל האם ידעת שכלבים יכולים להיות גם חלק חשוב מתוכנית הבטיחות של המשפחה שלך?

כלב הוא החבר הכי טוב של האדם. הם נהדרים לחברה, להגנה ולמתן תחושת ביטחון. כלבים גם מצוינים להרתעת פורצים מלפרוץ לביתכם.

ישנם יתרונות רבים להחזיק כלב ולדאוג לו כראוי. נמצא כי כלבים עוזרים מאוד בהתפתחותם של ילדים והם יכולים לעזור גם לאנשים עם בעיות נפשיות כמו חרדה או דיכאון.

אם את חובבת חיות מחמד, אז את צריכה לדעת שכלבים מספקים יתרונות רבים לחברה האנושית. הם לא רק מספקים חברות, אלא הם גם מספקים אבטחה והגנה. בנוסף, הם יכולים לעזור בסוציאליזציה ואף לשפר את הבריאות הנפשית.

צרפו כלב לביתכם ולא תצטערו על כך. הם יהיו שם בשבילכם כשתזדקק להם, והם תמיד ידאגו שתהיו מאושרים.

רוצה שדולה מקצועית, תעזור לך להתכונן ליום הגדול?

שתפי באהבה :)

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אפליקציה למעקב הריון

רוצה לעקוב אחר ההתפחות של התינוק שלך בבטן? בקישורים למטה, תוכלי לעקוב אחר ההריון שלך בצורה מסודרת וקרובה אליך, ישירות לנייד. 

להורדה באייפון
להורדה באנדרואיד

(*חשוב לדעת: האפליקציה לא שלנו בשום מקרה, רק המלצה)